Friday, 2 December 2011

Pocky


wearing the Liz Lisa doll beanie from the last post

Long time no see - i know, but i am quite busy these days with my semester projects, visiting exhibition places and launching my online portfolio.


...at the exhibition: a work that defenitely caught my attention!


<----------------------------------------CUT------------------------------------------------>


Time to introduce some japanese sweets again:
This time the famous Pocky sticks by Glico. I bought them in the special sweets section of SM Departement store (Philippines). The flavors are strawberry and chocolate banana. The simple chocolate version is also available here in Germany ( here they are called Mikado).




The strawberry version looks cuter (yeah! it´s pink), but the chocolate banana tastes better!!


Jasmin

17 comments:

  1. Ich liebe Pockyyyyyy - nom nom nom!

    ReplyDelete
  2. Pocky! I never had the banana one!

    ReplyDelete
  3. Hey! :> Freut mich, dass dir die Schneeflöckchen gefallen. Die Codes weiß ich natürlich nicht alle auswendig. Viele schon ; die einfachen ja sowieso, aber auch einige schwerere. Aber sowas wie das mit dem Schnee - das ist ja ein JavaScript, das google ich mir meistens, bis ich finde, was ich suche.

    Die pinken Pockys sind aber wirklich hübscher. :>

    ♥, tm

    ReplyDelete
  4. The hat looks so cute on you! You sure know how to work it ;) and wowww I really want to try that chocolate banana pocky... mmmmmm I haven't seen it in person before D: lucky ^_____^

    ReplyDelete
  5. Die Mütze ist süss ♥ Oh Pockys wie lecker *,* Die Fotos sind sehr hübsch!
    Danke fürs folgen, ich lese bei dir jetzt auch mit, dein Blog gefällt mir :)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  6. Auf dem zweiten Bild sind die Farben so schön! toller blog :)
    http://saamebutdifferent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oh ja, das wird bestimmt superschön aussehen! Freu mich schon auf die Fotos :)

    ReplyDelete
  8. Love the picture's :) The beanie looks so cute on you ^^ And i want to try banana pocky too! :O we don't have those here :O

    ReplyDelete
  9. vielen dank für deinen lieben kommi :)
    liz lisa *_* ich mag die kleidungsstücke der marke wirklich sehr..
    ich möchte definitiv irgendwann mal nach japan solange muss dann mal ab und zu düsseldorf herhalten :')

    (P.S. sehr süßer blog!)

    xoxo

    ReplyDelete
  10. hihi, dankeschön :) Ja, das Licht hat an dem tag viel Freude gemacht, das stimmt. :)
    Ach, man kann fast alles lesen, das passt schon.. Mir machen Kratzer nichts. :D

    Ich find die Bananensticks sehen sogar cooler aus.. Warum weiß ich nicht :D

    ReplyDelete
  11. Danke für deinen kommentar :)
    die mütze ist toll ♥

    http://autumn-is-coming.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. yummy! You're my follower on GFC, can I ask you to follow me also on Bloglovin'? http://www.bloglovin.com/en/blog/2642744/please-strike-a-pose
    Because GFC doesn't work well! Thank you :)

    ReplyDelete
  13. Hi also die Schuhe gibt es ganz aktuell noch im Online Shop für 50Euro, glaube ich. Schau doch mal nach!
    Lg

    ReplyDelete
  14. great blog! i really like your pictures <3

    ReplyDelete
  15. Thanks! It's really easy to do! :)
    I want this!
    xx

    ReplyDelete

♥ ( ´ ▽ ` )ノ Vielen Dank für Deinen Kommentar! ♥ Thank you for your comment!