Tuesday, 18 October 2011

Vivi x Murua



Finally i got my hands on the latest copy of Vivi. I really got worried not get it, and when i arrived at my local Japan Store there were only two pieces left ~ Lucky me (*∩_∩*) !
It is the november issue and it has two amazing freebies:
A detachable Murua collar ( guess why i bought this magazine (*~~) ) and a litte mod´s hair sample.



The collar is made of velvet - a very good quality freebie!!
In my next post i will show you my Murua collar outfit version (◠‿◠) .

Jasmin

20 comments:

  1. ohh ich will auch so coole chinesische sachen!!
    vielleicht hast du ja lust mit mir gegenseitig so ne art wichtelpaket zu machen, es ist zwar noch nich weihnachten aber ist ja egal... wie zb hier: http://puppenzimmer.blogspot.com/2011/06/ein-wichtelpaket.html

    vielleicht hast du ja lust?!
    lg<3

    ReplyDelete
  2. ..oder du bringst mir diese zeitschrift mit und ich geb dir das geld :D?!:) :) (oh man ich komm mir voll doof vor haha :D)
    PS: kann man die zeitschrift auch in irgendeinem asia laden kaufen??

    ReplyDelete
  3. @Nina
    ☞ Das Magazin ist über den OCS Japan Store Frankfurt oder Düsseldorf bestellbar! Einfach die jeweilige Filiale kontaktieren.

    ReplyDelete
  4. Are U a half-asian? U have pretty eyes^^

    ReplyDelete
  5. looks great!!! :)

    love it !

    XOXO

    www.lotustraum.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wow the collar is soo cool :D the tv was reporting about thats the newest trend now :D
    i think it would look soo cute <3
    btw i got the princess cam app a few days ago so its maybe a new version of it but i dunno :D

    ReplyDelete
  7. die sachen sind ja richtig toll!!

    ud jklar wärmeherzen kenne und liebe ich :D
    undawwwrr ja der starbucks-lebkuchen-latte :D
    LIEBE LIEBE LIEBE

    ReplyDelete
  8. Find den Kragen toll :D

    ja oder? viel zu kalt geworden :( wie ich's mit den Bildern mache? .. Ich friere T___T

    ReplyDelete
  9. The collar looks so pretty ! :D

    ReplyDelete
  10. Waiting for your outfit post with this collar dear!!!!

    ReplyDelete
  11. oh daaaankeschöön! ♥
    die hab ich so gemacht um...17 uhr? :)
    aber diese lichteffekte sind auch etwas nachbearbeitet
    mit bokeh textures und so!

    ReplyDelete
  12. daaanke für dein liebes kommentar! :)
    Alice ♥

    ReplyDelete
  13. great blog! cant wait to see how you wear the collar :)

    ReplyDelete
  14. aww lena!! i love her so much <3 <3

    ReplyDelete
  15. Thank you girls for all the lovely comments!

    I am quite busy now, but i promise to do my collar outfit post this week!

    ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  16. I kinda wished I bought this just for the collar but then again the collar is a bit high for my liking... I think I'll try to make my own! Anyhow love ur photos!

    ReplyDelete

♥ ( ´ ▽ ` )ノ Vielen Dank für Deinen Kommentar! ♥ Thank you for your comment!